Uzun Bir Ara...



Herkese merhaba !

Çok ama çok uzun zamandır yoğunluktan ne yazık ki bloga hiçbir şey yazamıyorum. Geçen yıl da yine böyle bir ara vermiştim. Okulum bahar aylarında iyice yoğunlaşmaya başlıyor ve bu yoğunluk Haziran sonuna kadar devam ediyor. Bu yıl da okulum diğer tüm okullardan geç kapandığı ve yoğun bir final takvimi oluşturduğu için muhtemelen Haziran sonuna kadar hiçbir yorum giremeyeceğim. Ancak zannetmeyin ki bu süreçte hiçbir şey okumuyorum ya da izlemiyorum. Onların yorumlarını her ne kadar sınavların bitimine kadar uzun uzun yapamayacak olsam da en azından adlarını Instagram’daki ggizayinguncesi hesabından paylaşmak istiyorum. İsterseniz oraya göz atabilirsiniz.

Evet,en azından bu aranın açıklamasını yapmış oldum. Umarım hepiniz çok iyi vakit geçiriyorsunuzdur. Sınavlardan sonra görüşmek üzere ! 

Kendinize iyi bakın!

-GGizay

Yorumlar

Popüler Yayınlar