Voldemort : Origins of The Heir / Voldemort : Varisin Kökenleri | Film Yorumu




Herkese yeniden merhaba! 

Bir Potterhead olarak benim de merakla beklediğim Voldemort : Origins of The Heir sonunda yayınlandı. Ben de izler izlemez film
hakkında bir yorum yazmak istedim. 
Hazırsanız başlıyoruz !

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki film fan yapımı. Bana kalırsa gerçekten emek verilmiş ve üzerinde baya uğraşılmış bir iş. İzlerken bana keşke Rowling’in, Tom Riddle’ın Voldemort’a dönüşümünü anlatan bir kitabı olsaydı dedirtti. 

tKitaplarını birçok kez okuyup filmlerini defalarca izleyenlerden biri olarak, bu fan yapımı filmi izlerken açıkcası Harry Potter evrenine dair yeni bir hikayeyi aslında ne kadar çok istediğimi fark ettim. J.K Rowling duy sesimi ! Şaka bir yana, bir şekilde tekrar bu büyülü dünyaya dönmek o kadar güzeldi ki. 



Filmde, Hogwarts’ın dört binasının varisleriyle tanışıyoruz ve bu varislerin başına gelenleri izliyoruz. Ve bu varislerden biri Voldemort olunca işler biraz değişiyor. Aslında konusu bana, hortkluklar üzerinde yoğunlaşmış gibi geldi. Tom Riddle’ın hortkluklarını ele geçirişini izliyoruz bir nevi. Spoiler vermeden konuyu anlatmak gerçekten zor ama şu kadarını söyleyeyim, varislerden birinin hortkluklardan birini ararken yakalanıp sorgulanmasıyla Tom Riddle’ın geçmişine doğru bir yolculuğa çıkıyoruz. 





Açıkcası filmde, Tom Riddle’ın Hogwarts’ta öğrenci olduğu zamanlara çok az yer verilmişti, ben Hogwarts’ta olduğu daha fazla sahne izlemek isterdim. Ancak buna rağmen, size şunu söyleyebilirim ki bence ortaya gerçekten izlenmeye değer bir iş çıkmış.




Eğer Harry Potter hayranıysanız ve filme karşı bir ön yargınız varsa bence yine de bir şans verin. Zaten film oldukça kısa, o yüzden beklentinizi karşılamasa bile bir süreliğine büyücüler dünyasına dönmek filmi izlenmeye değer kılacaktır. Bu arada, filmi YouTube üzerinden izleyebilirsiniz.


İzlediyseniz ya da izlemeyi düşünüyorsanız yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.

Şimdiden iyi eğlenceler !

Yorumlar

  1. Filmi izledim harika ancak Türkçe Dublaj versiyonu çıksaydı çok güzel olurdu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar