Puddle Jumping / Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson | Kitap Yorumu



Herkese yeniden merhaba ! 


Sizlerle Yabancı Yayınları’ndan çıkan Yağmurla Gelen Mutluluk kitabı hakkındaki yorumumu paylaşmaya geldim. 


Kitap Lilly & Colton isimli karakterlerin çocukluktan bu yana olan ilişkileri anlatılıyor. Colton, Asperger Sendromu olan bir çocuk ve Lilly ile 9 yaşındayken tanışıyorlar ancak Colton evde eğitim gördüğü için daha sonrasında arkadaşlıkları devam etmiyor. Ancak yıllar sonra tekrar karşılaştıklarında aralarındaki ilişki daha da farklılaşıyor. Kitap temel olarak bu ikilinin ilişki kurma ve kurdukları bu ilişkiyi koruma hikayeleri üzerine kurulu.



Yağmurla Gelen Mutluluk’un övgüsünü uzun zaman önce duymuştum. Bu yüzden kitaba büyük bir beklentiyle başladım. Ancak ne yazık ki bu beklentimden dolayı kitabı umduğum kadar etkileyici bulmadım. Evet, konu olarak ele aldığı durum ilgi çekiciydi ama yazım tarzı benim çok da hoşuma gitmedi. Bundan dolayı kitabı Goodreads’te 3/5 olarak değerlendirdim.





Kitabı okuduysanız düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Şimdiden iyi eğlenceler ! 






-Tanıtım bülteni için okumaya devam edin.




2014 goodreads en iyi genç yetişkin kitabı adayı

Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor...

Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.Herkes Colton Neely'nin özel olduğunu düşünüyordu. Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu...

Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton'ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton'ı tanıdıkça, ona daha çok bağlanacaktı.

Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?

"Bir gün oğlumun yaşamasını isteyeceğim türden bir aşk hikâyesi."

-Qwen Salsbury, Çoksatan The Plan kitabının yazarı-


(Tanıtım Bülteninden)

Yorumlar

Popüler Yayınlar