Words on Bathroom Walls - Julia Walton | Kitap Yorumu



Herkese uzun bir aradan sonra merhaba ve mutlu yıllar !

Bayadır blogda hiçbir şey paylaşmadım ama geri döndüm, hem de çok güzel bir kitabın yorumuyla ! Hazırsanız başlayalım.

Bahsedeceğim kitabın adı Words on Bathroom Walls. Kitap şizofreni teşhisi konulmuş olan 16 yaşındaki Adam hakkında. Adam yeni bir ilaç deneyine katılıyor ve bu ilacın etkileri hakkında düzenli olarak bir psikiyatristle görüşüyor. Ancak bu görüşme konuşmaya dayalı olmuyor çünkü Adam doktorla konuşmayı reddediyor. Bunun üzerine doktoru Adam’dan kendisine başına gelenleri ve hissettiklerini yazmasını istiyor ve böylece bir anlaşmaya varmış oluyorlar.

Adam, bu sırada yeni bir okula başlıyor. Bu okul bir Katolik Lisesi.  Yeni bir ortama adapte olmaya çalışan Adam aynı zamanda ilacın yan etkileriyle de baş etmeye ve hastalığını kimseye fark ettirmemeye çalışıyor. Zamanla ortama adapte olup arkadaş edinen Adam’ın hayatının bir dönemini kendi kaleminden okuyoruz ve Adam’ın gördüğü kişilerle de tanışmış oluyoruz bu yazılar sayesinde.

Kitap maalesef Türkçe olarak mevcut değil ancak umarım yayınevlerinden biri yakın zamanda çevirir. Eğer okumak isterseniz de kitabı benim gibi İngilizce olarak okuyabilirsiniz. Genel olarak zor bir dili yok ancak ilacın yan etkilerinden bahsederken bazı bölümlerde tıbbi terimler kullanmış yazar, onun dışında zorlayıcı bir tarafı yok pek.

Ben genel olarak psikolojik içerikli kitapları seviyorum. O yüzden kitabı Goodreads’te gördüğümde hemen okumaya başladım. İyi ki de öyle yapmışım çünkü ben kitabı çok sevdim hatta Goodreads’te de kitabı  5/5 olarak değerlendirdim.

Şu aralar yine sınav vakti olduğu için ne okurum , ne kadar okurum ya da ne izlerim bilemiyorum ancak sınav bitince yine blogda olacağım. O yüzden yarıyılı iple çekiyorum ! 




Bu arada eğer okumamı tavsiye ettiğiniz kitaplar ya da izlememi tavsiye edebileceğiniz film,dizi vs. varsa benimle bunları paylaşırsanız sevinirim.

Kendinize iyi bakın, hepinize şimdiden iyi eğlenceler !





Yorumlar

Popüler Yayınlar