Merhaba!

Merhaba!
Bu yazıyı bir tanışma olarak düşünün.Sanırım oldukça geç gelen bir tanışma bu.Yıllardır düşündüğüm bir fikri,bir iki denemeden sonra hayata geçirmenin heyecanıyla sizlere merhaba diyorum.
Peki ben kim miyim? En büyük tutkusu kitaplar olan,öğrenmeye pek hevesli ve buraya yorumlarını,merak ettiklerini,gördüklerini,öğrendiklerini ve daha bir sürü şeyi paylaşmaya gelen aynı zamanda bir tıp öğrencisi olan 20 yaşında bir kitapkurduyum.
Peki burada ne mi yapacağım? Kitaplarla dolu kocaman bir evreni olan biri olarak bir sürü kitap yorumu,film ve dizi yorumları,aklıma gelen konularla ilgili yazılar… Kısacası ne yazmak istiyorsam ne ile ilgileniyorsam onları paylaşacağım. Daha önceleri de kitap yorumları paylaşıyordum,farklı bir sitede.Ne yazık ki site kapandı ve uzun süredir kitap yorumu paylaşmadım.Ama artık geri dönüyorum!
Umarım eğlenceli ve uzun ömürlü bir serüven olur bu.

Hepimize şimdiden iyi eğlenceler!



Yorumlar

Popüler Yayınlar