Loving Mr.Daniels / Sevgili Bay Daniels - Brittainy C. Cherry | Kitap Yorumu





Herkese yeniden merhaba !


Uzun bir aradan sonra yeni bir yazıyla geldim. Açıkcası yorum yazmaya değecek bir şeyler bulamadım ama baktım arayı fazla açtım okuduklarımdan bir tanesini seçip kitabı pek beğenmesem de yorumlamaya karar verdim. Hazırsanız hemen yoruma geçiyorum.


Bahsedeceğim kitabın adı Sevgili Bay Daniels. Kitap lisede edebiyat öğretmeni Daniel ve öğrencisi Ashlyn arasında geçiyor. Kitapta, okuldan önce karşılaşan ve daha sonra aslında öğretmen-öğrenci olduklarını fark eden bu iki insanın hikayesi anlatılıyor. Bu tek cümle konuyu açıklamaya yetiyor sanırım. Zaten oldukça klişe bir konudan bahsediyoruz.




Kitaptaki iki karakter de  Shakespeare hayranı olduğu için kitap bir nevi Shakespeare ve onun eserleri üzerine kurulu. Zaten kitapta tek güzel olan kısım da buydu. Klişelerle dolu sayfalarda tek iç açıcı yer Shakespeare ’ den alıntı yapılan bölümlerdi.


Eğer şu aralar reading slumptaysanız bu kitabı hemen okuyup yolunuza devam edebilirsiniz. Yukarıda da belirttiğim gibi muhteşem bir kitap değil kesinlikle ama dili basit olduğu için en azından odaklanmadan bir şeyler okumuş olursunuz.




Ben kitabı 2,5/5 olarak değerlendirdim. Bu arada kitabı okurken yaş sınırına dikkat etmenizi öneririm. 16 yaşın altındaysanız bu kitabı okumanızı tavsiye etmem.



Eğer kitabı okursanız ya da zaten okuduysanız yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.

Şimdiden iyi eğlenceler !




-Tanıtım bülteni için okumaya devam edin.



İlgili kişiye,
Aşkımıza yasak demek kolay, bize ruh eşi demek zordu. Bence ikisi de doğruydu. Biz yasak ruh eşleriydik.
Edgewood, Wisconsin’e geldiğimde onu bulmak gibi bir planım yoktu. Joe’nun barına girmeyi, Daniel’ın müziğinin bende böylesine duygular uyandırmasını beklemiyordum. Sesinin, acılarımı dindirebileceğini tahmin etmezdim. Mutluluğumun geri geleceğini de.
Lise son sınıfa yeni okulumda başladığımda, ona Bay Daniels diye hitap etmeye hazır değildim ama bazen hayat yanlış zamanda, doğru nedenlerle karşınıza çıkardı.
Aşk hikâyemiz sadece fiziksel yakınlıktan ibaret değildi.
Aile de vardı işin içinde, yas da. Hayatta olmakla alakalıydı. Aptalcaydı. Acı vericiydi. Kederliydi. Kahkahaydı.
Bizimdi.
Bütün bu nedenlerden dolayı da, asla Bay Daniels’ı sevdiğim için özür dilemeyecektim.
-Ashlyn Jennings-

“Size yaşam ve aşk dersleri verecek, endişe ve aşk acısı dolu bir kitap. Fakat en çok da kendinizi yalnız hissettiğinizde içinizi ısıtacağı için okunmalı. 5 yıldızlı mutluluk!”
-Maryse’s Book Blog-

“Okuduktan uzun zaman sonra bile kalbinizdeki yerini koruyacak bir hikâye. Brittainy C. Cherry muhteşem bir roman yazmış ve bundan sonra ne yazacağını sabırsızlıkla bekliyorum!”
-Aestas Book Blog-

“Sevgili Bay Daniels son derece tutkulu ve güçlü bir romandı. Asla unutamayacağım bir hikâye…”
-TotallyBooked Blog-

(Tanıtım Bülteninden)


Yorumlar

Popüler Yayınlar