The Space Between Us / Bu Dünyanın Dışında | Film Yorumu 🎬




Herkese merhaba !


Bu sefer bir film önerisiyle geldim. Eğer bilim – kurgu seviyorsanız sizi bu yazıyı okumaya davet ediyorum. Bahsedeceğim film ‘’The Space Between Us’’ yani dilimize çevrilmiş haliyle ‘’Bu Dünyanın Dışında’’.

Filmin konusundan bahsedecek olursam, koloni kurmak amacıyla altı tane astronot Mars’a gönderiliyor. Mars’a giden astronotların başında olan Sarah Elliot hamile olduğunu uzay aracının kalkışından sonra fark ediyor. Mars’a iniş yapınca bir erkek bebek dünyaya getiren Sarah, doğum sırasında ölüyor. Mars’ta doğan bu çocuk – Gardner Elliot - ekipteki diğer insanlar tarafından büyütülüyor. Daha önce Mars’tan hiç ayrılmamış olan Gardner’ın tek isteği Dünya'nın ondan haberdar olması ve Dünya'ya gidebilmektir.

Gardner, bu isteğinin kabul edilmesi ve bedeninin Dünya şartlarına hazırlanmasından sonra, Dünya'ya getirilir. Ancak bu gezegen ve insanlar hakkında çok da bir bilgisi olmayan Gardner kendini garip bir durumda bulur. Dünyada daha önceden iletişim kurmuş olduğu tek insan Tulsa adında bir lise öğrencisidir. Ve daha sonra Gardner’ın Dünya macerası başlamış olur.

Konu genel hatlarıyla bu şekilde, zaten geri kalanı spoilera girer.


The Space Between Us , 2017 yapımı bir film. Baş rollerinde Gary Oldman, Asa Butterfield, Britt Robertson, Carlo Gugina bulunmakta. Film, IMDB’de 6,4/10 olarak değerlendirilmiş.

Bilim-kurgu tarzını sevdiğimden dolayı ben filmi beğendim. Ancak izlerken bana Marslı’yı hatırlatmadı değil. Belki Marslı kadar güzel değildi ama beni eğlendirmeyi başardı. Özellikle Gary Oldman ‘ın karakteri bana çok eğlenceli geldi.

Benim için filmin en güzel yanı ise film müziklerinde James Bay parçalarına yer verilmiş olmasıydı. Eğer vaktiniz olursa James Bay şarkılarını dinlemenizi tavsiye ederim.


Filmi izlerseniz ya da zaten izlemişseniz yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.


Şimdiden iyi eğlenceler !





Yorumlar

Popüler Yayınlar