Soulmates / Sen Benim Diğer Yarımsın - Holly Bourne | Kitap Yorumu



Herkese merhaba!

Yine bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Ayda bir olmaya başlayan sınavlarım yüzünden istediğim kitapları bir türlü okuyamıyorum. Ben de onların yerine ders aralarında rahatça okuyabileceğim çerezlik kitaplara yöneliyorum bundan dolayı. Bugün bahsedeceğim kitap da yine bir ders arası başlayıp gün içerisinde bitirmiş olduğum Holly Bourne’dan Soulmates.
Hazırsanız başlayalım!

Baş karakterimiz Poppy. Kendisi 17 yaşında bir panik atak hastası. Poppy, akadaşlarıyla gittiği amatör grupların yer aldığı konserlerden birinde ilginç bir şekilde grubun gitaristi Noah ile tanışıyor. Aralarında garip bir elektriklenme
olan ikili uzun bir süre bunun ne olduğunu anlamaya çalışıyor. Çünkü Poppy aşka asla inanmıyor.

Kitapta olayları genel olarak Poppy’nin gözünden okuyoruz ancak kitaptaki bazı kısımları bir başka bakış açısından okuyoruz.Bu bakış açısında Dr.Anita ve asistanı Rain’in çalışmalarını okuyoruz. Kendileri bir grup insanı izliyor diyelim sadece spoiler vermemek için.

Soulmates benim Holly Bourne’dan okuduğum ikinci kitap oldu. Daha önce yazarın It Only Happens In The Movies kitabını okumuş ve blogda yorumlamıştım. Eğer o yorumu da okumak isterseniz burdan yazıya ulaşabilirsiniz.


Yani yazarın diline aşinaydım zaten. Holly Bourne’un İngiliz olmakla ilgili yaptığı küçük espriler beni baya eğlendiriyor. Ben yazarın espri anlayışını beğeniyorum. Genel olarak her şeyi,her karakteri mükemmel yazmak yerine daha doğal yazmaya gayret etmesinden dolayı ben Holly Bourne kitaplarını okumaya devam edeceğim.

Kitabı ben orijinal dilinde okudum ancak kitap dilimize çevrilip ülkemizde Sen Benim Diğer Yarımsın adıyla Parodi Yayınları tarafından satışa sunuldu. 


IMG_0971.jpeg



Ben kitabı 3/5 olarak değerlendirdim. Dediğim gibi bir günde kolayca bitebilecek,sizi yormayacak bir kitaptı Soulmates.

Eğer kitabı okuduysanız ya da okumayı düşünüyorsanız yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. 

Hepinize şimdiden iyi eğlenceler!












  • Tanıtım bültenini okumak için devam edin.

Dünyada birbiri için yaratılmış kaç insan vardır?

Ruh ikizleri yalnızca onlar bu büyüyü taşır. Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler dünyaya. Ama bir araya gelip aşık olduklarında... İşte o zaman toprak ikiye bölünür. Gökyüzü deryaya derya ateşe hücum eder. Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine sel olur...

Zarlar atılır yıldızlar kesişir ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket kıyamet ölüm engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacakaranlıkla gecenin.

Gerçek aşkın karşısında kim durabilir?

''Korkusuz taze ateş kadar sıcak bir roman Sen Benim Diğer Yarımsın.
Kesinlikle soluksuz okuyacaksınız.''
Amazon

''Herkes hayatında bir defa da olsa ruhunun derinliklerinde gerçek aşkı tatmıştır. İşte bu kitap size o tadı tekrar hatırlatacak.''
Usbourne Yayın Grubu

''Evreni kaosa sürükleyen sıradan aşıkların sıra dışı aşk hikayesi. Bu roman kalbinizi ateşe verecek. Tıpkı benimkini verdiği gibi.''
C. J. Skuse

''Romeo ve Julieti bir kenarda tutun ve Poppy ve Noahla tanışın.''
The Lancashire Evening Post

Yorumlar

Popüler Yayınlar