99 Percent Mine / %99 Benim - Sally Thorne | Kitap Yorumu






Herkese yeniden merhaba !

Bugün bahsedeceğim kitap Sally Thorne’dan 99 Percent Mine. Yazarın daha önce Nefret Oyunu kitabını okumuş ve bayılmıştım. Hatta kitabı blogda da yorumlamıştım, o yoruma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Karakterleri, kurgusu o kadar iyiydi ki dolayısıyla 99 Percent Mine’ın çıkması için oldukça heyecanlıydım. Ancak kitapla ilgili işler pek de benim beklediğim gibi gelişmedi. Hadi yoruma geçelim !


Öncelikle kitabın konusundan kısaca bahsedeyim. Kitabın ana karakterinin adı Darcy Barrett. Kendisi aslında ödüllü bir fotoğrafçı ancak bir süreliğine barda çalışıyor. Darcy dünyanın dört bir yerini gezen ve asla bir yerde durmayan bir karakter. Büyükannesinden kalan evin yenilenip satışa sunulması için ikiz kardeşi Jamie ile anlaşıyorlar. Evin yenilenmesi için de çocukluk arkadaşları Tom Valeski ile anlaşıyorlar. Kitap zaten burdan itibaren başlıyor.

Tom ve Darcy birbirlerine oldukça bağlılar ancak aralarında bazı engeller var. İlişkileri hakkında bu kadar bilgi yeterli olur bence.

Darcy evin eski haline sadık kalınarak restore edilmesini isterken Jamie evin modernleştirilip satış şansının yükseltilmesini istiyor. İki kardeş arasında kalan Tom’un kararsızlığını kitapta bolca okuyacaksınız.


Gelelim benim yorumuma. Başta belirttiğim gibi Nefret Oyunu’ndan sonra benim 99 Percent Mine’dan beklentim oldukça yüksekti ancak ne yazık ki kitap beni baya bir hayal kırıklığına uğrattı. Karakterlerine ısınamadım, konudan etkilenmedim. Bunlar belki benim beklentim yüksek olduğu için oldu,bilemiyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki kitabı sürekli olarak Nefret Oyunu ile karşılaştırdım. Ve açık ara farkla Nefret Oyunu benim için önde.


Diyaloglarda yine komik noktalar vardı. Genel olarak eğlenceli bir hava hakimdi kitapta. Bundan dolayı kitabı 2.5-3/5 olarak değerlendirdim. 

Kitap yurtdışında 29 Ocak 2019’da satışa sunuldu. Ülkemizde yayın hakları kimde bilmiyorum ama Nefret Oyunu Yabancı Yayınları tarafından yayınlandı. Belki 99 Percent Mine da aynı yayınevi tarafından çevrilir.


Evet,bir yorumun daha sonuna geldik.Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Şimdiden iyi eğlenceler !

Yorumlar

Popüler Yayınlar