Love and The Other Words - Christina Lauren | Kitap Yorumu




Herkese merhaba !

Bugün yorumlayacağım kitap bu aralar sıkça rastladığım Christina Lauren kitaplarından biri olan Love and The Other Words. Kitabın konusunu okudum ve kitaba bir şans verebileceğimi düşündüm ve iyi ki de öyle düşünmüşüm. Hazırsanız yoruma geçelim.

Kitabın ana karakteri pediatri asistanı olan Macy. Macy, en yakın arkadaşı Sabrina ile kahve içerken içeri giren tanıdık yüzle geçen 11 yıl boyunca bastırdığını sandığı tüm duygularının  gün yüzüne çıkmasıyla afallıyor. Gördüğü bu tanıdık yüzün adı Elliot. Elliot, Macy’nin ilk en yakın arkadaşı, ilk aşkı, ilk kalp kırıklığı vs. Yani kitapta da tasvir ettiği gibi Elliot Macy’nin ilk-her şeyi. Ne Macy ne de Elliot birbirleriyle yaşadıklarını asla atlatamamış. Yıllar sonra birbirlerini tekrar görmeleriyle kafalarında yaşadıkları hayatlara dair soru işaretleri oluşmaya başlıyor ve aslında 11 yıldır kendilerini nasıl kandırdıklarını fark ediyorlar. Yalnızca Elliot farkına varma konusunda Macy’den baya bir iyi.
Kitapta iki karakterin kitaplar hakkında yaptıkları konuşmalar oldukça tatlı. Birlikte kurdukları küçük dünyada saatlerce kitap okuyarak geçirmeleri, birbirlerine sürekli favori kelimelerini sormaları aslında kitaba renk katan detaylardan sadece birkaçı.



Kitabın ilerleyişi bir bölüm günümüz bir bölüm geçmiş şeklinde. Ben bu tarz ilerlemeleri baya seviyorum. Kitabı daha da sürükleyici hale getiriyor bence. Okumak da bir hayli kolaylaşıyor. Konuları her ne kadar aşırı yaratıcı olmasa da ben Christina Lauren ikilisinin kalemini seviyorum. ( Christina Lauren ismi iki yakın arkadaşın birlikte yazdığı kitaplar için kullandıkları mahlas yani aslında iki yazarı var kitabımızın.) Love and The Other Words benim bu yazarlarsan okuduğum üçüncü kitap. İlk okuduğum kitapları olan Josh and Hazel’s Guide to Not Dating ‘in yorumuna da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Dediğim gibi ben kalemlerini seviyorum belki yakında başka bir kitaplarını daha okur ve yorumlarım.

Kitabın Türkçesi mevcut değil ancak İngilizce olarak kitaba ulaşabilirsiniz. Açıkcası çevirisi olur mu olmaz mı pek bilmiyorum ama eğer böyle bir haber okursam mutlaka Instagram ‘dan veya buradan sizinle paylaşırım.



Ben kitabı Goodreads’te 4/5 olarak değerlendirdim. Eğer kitabın konusu sizin de ilginizi çektiyse kitaba bence bir şans verin.

Eğer Christina Lauren kitaplarından herhangi birini okuduysanız ya da okumayı düşünüyorsanız düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın !

Şimdiden iyi eğlenceler !


Yorumlar

Popüler Yayınlar