Never Never / Asla Asla Serisi - Colleen Hoover & Tarryn Fisher | Kitap Yorumu





Herkese merhaba !

Bloga yorum girmeyince zannetmeyin ki kitap okumuyorum. Hatta oldukça fazla okuyorum ancak hepsinin detaylı yorumunu paylaşmak yerine Instagram hesabımdan kısa kısa bahsediyorum çünkü aramızda kalsın ama bazı kitaplar hakkında söylenecek pek de fazla bir şey olmuyor. Eğer beni güncel olarak takip etmek isterseniz buradan Instagram hesabına ulaşabilirsiniz.


Gelelim bu yazıda bahsedeceğim seri olan Never Never / Asla Asla serisine. Bu serinin yazarları Colleen Hoover ve Tarryn Fisher. Tarryn Fisher ‘ı daha önce hiç okumadım o yüzden O’nu karşılaştırma yapacak kadar tanımıyorum ancak birkaç yazı önce Colleen Hoover’ın It Ends With Us kitabını yorumlarken -yorumuna buradan ulaşabilirsiniz.- Colleen Hoover’ın kitaplarından pek hoşlanmadığımı söylemiştim. Ancak It Ends With Us’ın üzerine bir de bu seriyi okuyunca gelin görün ki düşüncelerim iyice değişmeye başladı. Artık yazara o kadar da ön yargılı değilim.


Seri üç kısımdan oluşuyor.Kitapların tam olarak türünü söylemek bence pek mümkün değiş ama fantastik-gençlik arası bir şey diyebilirim. Bu arada kitapların hepsinin adı Never Never sadece sonlarına Part 2-3 ekleniyor.


Birinci kısım ana karakterlerimiz Charlie ve Silas’ın kendilerini bir anda hiçbir şey hatırlamaz halde okulun ortasında bulmalarıyla başlıyor. Hiç kimseyi tanımazken birbirlerinin ne halde olduklarını fark ediyorlar ve böylece neler olduğunu anlamaya çalışıyorlar. Sorularının cevaplarını ararken aslında çocukluktan beri birlikte olduklarını ve dört yıldır da romantik bir ilişki içinde olduklarını öğreniyorlar ama bunun yanı sıra işlerin zannettiklerinden daha da karışık olduğunu da öğreniyorlar.


Charlie ve Silas,eski yaşamlarına dair ipuçları ararlarken günlükler,mektuplar,mesajlar.. her ne varsa ortaya dökülüyor. Bununla birlikte aslında karmakarışık ve hatalı hayatlarının olduklarını fark ediyorlar.Bir şekilde bu hataları da düzeltmeye çalışıyorlar.


Kitabın konusu ile ilgili yazacak daha çok şey var ama fazlası spoiler olur o yüzden burada bırakıyorum.




Kitapla ilgili genel yorumum kesinlikle çok olumlu. Eksiklerine rağmen ben kitaplara bayıldım. Akıcı bir dil,ilgi çekici konu. Daha ne olsun !
Silas karakterine bayıldım. Özellikle daha kendi bile hatırlamıyorken Charlie'ye bir şeyleri hatırlatmaya çalışması çok güzeldi. Saçma sapan bir karakter yazmak yerine oldukça düzgün bir karakter yazmışlar,tebrik ederim yazarları.Charlie daha pürüzlü bir karakterdi ama o da hiç sorun değildi.


Madem eksikleri vardı niye hep 5/5 yıldız verdin diyebilirsiniz. O da herhalde beklentim düşükken böyle bir şeyle karşılaştığım için oldu. Evet,yaşanan olay ile ilgili kesinlikle daha fazla açıklama yapılıp kitabın fantastik kısmı güçlendirilebilirdi. Belki kitabı hemen bitirdikten sonra değil de ertesi gün değerlendirme yapsam daha düşük puanlardım ama bu yine de kitapları beğendiğim gerçeğini değiştirmeye yetmezdi.


Bende serinin İngilizce versiyonları olduğu için ben o halde okudum.Ama seri Epsilon Yayınları tarafından iki kitap halinde Türkçeye çevrildi. Ben kesinlikle bir bakın derim.


Evet,bir yorumun daha sonuna geldik.

Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Kendinize iyi bakın !


-GGizay



- Tanıtım bülteni için devam edin.




                                                         Asla Asla


Çok sevilen iki yazardan büyüleyici bir masal...

Charlize Wynwood ve Silas Nash bebekliklerinden beri birbirlerinin en yakın arkadaşıydılar. Ve on dört yaşında birbirlerine âşık olduklarını anlamışlardı.

Ancak o sabahtan sonra... iki yabancı olacaklardı.
 
İlk öpüşmeleri, ilk kavgaları, aşklarını fark ettikleri ilk an… Bütün anıları kaybolmuştu sanki.

“İlk öpüşmemiz gerçekten ne zamandı umrumda bile değil.”

“İşte bu hatırlamak istediğim şey.”
 
Charlize ve Silas, onları bu hale getiren nedeni bulup gerçekleri açığa çıkarmak için birlikte uğraşmak zorundaydılar.  Eskiden nasıl olduklarını hatırladıkça, tekrar bir araya gelme fikrini daha da fazla sorgulamaya başlayacaklardı.




(Tanıtım Bülteninden)




                                                    Asla Asla Kısım 2-3


“Birine böylesine âşık olma hissini hatırlamak istiyorum. Herhangi  birine de değil. Charlie’ye böylesine âşık olma hissini hatırlamak istiyorum.”
 
“Senin ilk öpücüğün olduğumu asla unutma.
Benim için senden sonrası olmayacağını asla unutma. 
Ve tüm bu olanlar arasında beni sevmekten asla vazgeçme. 
Asla vazgeçme, Charlie. 
Asla unutma.”
  
Silas zamana karşı yarışırken daha fazla gerçek ortaya çıkıyor, her şey daha da karmaşıklaşıyor. Tehlike arttıkça Silas da kontrolünü kaybediyor ve insanlar olanlardan onu sorumlu tutuyor. Charlie’nin başı belada ve geçmişle gelecek arasındaki uçuruma köprü olmak zorunda. Çünkü “seni seviyorum”lar ve “asla asla”lar arasında bir yerde, kimsenin hayal bile edemediği şaşırtıcı gerçek keşfedilmeyi bekliyor.
 
“Neredesin Charlie?”



(Tanıtım Bülteninden)

Yorumlar

Popüler Yayınlar