The Two Lives of Lydia Bird - Josie Silver | Kitap Yorumu



Herkese merhaba !

Hazır bloga aksatmadan yazı yükleyebiliyorken hemen yeni bir yorum gireyim dedim ve burdayım !

Eğer beni Instagram’dan takip ediyorsanız zaten bu yazıdan haberiniz vardır. Son zamanlarda okuyup beğendiğim harika kitaplardan birisi olan The Two Lives of Lydia Bird’ün yorumunu sizlerle paylaşacağım.

Kitabı Goodreads’te dolaşırken fark ettim. Kitaplığımda yazarın diğer kitabı mevcuttu ama henüz okumamıştım. Bir hevesle bu kitabına başladım ve kelimenin tam anlamıyla bayıldım.

Kitap; Lydia Bird’ün bir kaza sonucunu nişanlısı Freddie’yi kaybetmesiyle başlıyor. Lydia bu kayıpla nasıl baş edeceğini bilemez haldeyken imdadına bir uyku ilacı yetişiyor. Lydia bu ilacı aldıktan sonra kendini paralel evrende buluyor yani Freddie’nin hala hayatta olduğu evrende.

Lydia umutsuz bir şekilde paralel evrene sarılırken gerçek yaşamının ellerinden nasıl kayıp gittiğini yavaş yavaş fark etmeye başlıyor. Freddie’nin yanında olmadığı bir hayatı nasıl yaşayacağını daha doğrusu Freddie’siz bir Lydia’nın nasıl biri olduğunu bulmaya çalışıyor.

Bir de hikayede Jonah Jones var ki aslında yeri baştan beri belli olmasına rağmen kitabın bir köşesine sığdıramıyorsunuz. Zamanla sevmeye başlayıp keşke daha fazla anlatsa yazar demeye başlıyorsunuz. 

Kitabın hakkında çok fazla detaya girip heyecanını kaçırmak istemiyorum o yüzden burada bırakıyorum.



Kitapla ilgili bir tuhalık var ki çıkış tarihi 3 Mart 2020 olarak görünüyor ancak kitabı okumayan kalmamış!

Kitap illa ki Türkçeye çevrilir ve eğer denk gelirseniz lütfen ama lütfen okuyun. Yazar karakterleri tam ayarında, abartısız bir şekilde tasarlamış ve hissedilenleri harika bir şekilde aktarmış. Ben kitaba bayıldım ve 5/5 olarak değerlendirdim.

Bu kitapla ilgili daha çok şey yazabilirim ama tadında bırakalım.

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. 
Kendinize iyi bakın!


-GGizay

Yorumlar

Popüler Yayınlar