Deadpool Marvel Evreni 'ni Öldürüyor | Çizgi Roman Yorumu





Herkese merhaba !


Bu yazıda benim çok eğlenerek okuduğum Deadpool Marvel Evreni’ni Öldürüyor çizgi romanından bahsedeceğim. Hazırsanız başlayalım !


Çizgi romanda, adından da anladığınız üzere, Deadpool’ un 
tüm Marvel karakterlerini nasıl öldürdüğü anlatılıyor.Tedavi
edilmesi için akıl hastanesine yatırılan Deadpool’ un 
zihninin derinliklerindeki amacı keşfetmesiyle olaylar 
başlamış oluyor.





  Marvel ‘da birçok karakteri seviyorum ancak Deadpool 
  hepsinden eğlenceli olduğu için bir tık önde diyebiliriz.
  Anti-kahraman olduğu için diğerlerinden belirgin bir 
  şekilde ayrılması, standart kahraman figürünün dışında 
  olması her şeyi daha komik kılıyor bence.






Ben çizgi romanı 4/5 olarak değerlendirdim. Filmlerinden de alışkın olduğumuz Deadpool tarzını bu çizgi romanda da okuyabiliyoruz. Yani eğer filmleri izledikten sonra Deadpool’la daha fazla vakit geçirmek isterseniz bu çizgi romana bakmanızı önerim.


Bana önerebileceğiniz başka çizgi romanlar varsa 
önerilerinizi bekliyorum. Eğer Deadpool Marvel Evreni’ni Öldürüyor‘u okuduysanız ya da okumayı düşünüyorsanız yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.


İyi eğlenceler !







   - Tanıtım bülteni için okumaya devam edin.




Ya Deadpool hakkında eğlenceli olduğunu düşündüğünüz her şey aslında sadece rahatsız edici ise? Ya Marvel Evreni'ni oluşturan herkesi ve her şeyi öldürmeye karar verirse? Ya hakikaten bunu becerebilirse? Bu da sizin için eğlenceli olur muydu? Ağzı bozuk paralı askerimizin çarpık bir dönüş yapıp başka hiç kimsenin yapamadığı bir şekilde her Marvel kahramanını bir korku çizgi romanında kurbanı haline getirmesine şahitlik edin.

Deadpool Marvel Evreni'ni Öldürüyor serisinin #1-4 arası sayıları (Yani tamamı!) bu ciltte toplanmıştır. Yazan Cullen Bunn (Venom) ve çizen Dalibor Talajic (X-Men).

(Tanıtım Bülteninden)

Yorumlar

Popüler Yayınlar