Man with a Plan | Dizi Yorumu






Herkese yeniden merhaba !


Bugün son zamanlarda izlediğim Man with a Plan dizisiyle ilgili yorumumu sizlerle paylaşacağım. Hazırsanız başlayalım !


Diziye başlama nedenim başrolünde Matt LeBlanc’ in olması aslında. Kendisini Friends’ ten tanıyoruz zaten. Sürekli olarak Friends izleyen biri olarak Matt LeBlanc’in olduğu bir diziye tabii ki de hemen bir şans verdim. Ve bu kararımdan oldukça mutluyum çünkü diziye bayıldım !


Diziyi bu kadar sevmemin en büyük nedeni Matt LeBlanc’ in karakteri olan Adam Burns’ u Joey ‘nin ilerleyen yıllardaki hali gibi görmem. Bu belki bazıları için kötü olabilir ama benim için baya güzel bir durum.






Dizide, eşinin işe geri dönmesiyle çocukların sorumluluğunu üstlenen Adam’ ın başına gelen komik olayları izliyoruz. Anasınıfının baş velisi olan Adam’ ın maceraları sizi de epey güldürecek !


Dizide Adam kadar sevdiğim bir diğer karakter de Don Burns. Don, Adam’ ın ağabeyi olarak karşımıza çıkıyor. İkisi birlikte inşaat işleriyle uğraşıyorlar. Sürekli olarak Adam’ la uğraşan Don da beni baya eğlendiriyor. 




Man with  a Plan ; IMDB ‘de 6,9/10 olarak değerlendirilen ve yakında 3.sezonuyla karşımıza gelecek olan bir sitcom. Yukarıda da belirttiğim gibi ben diziyi Friends etkilerinden dolayı baya sevdim ancak bunun dışında da diziyi oldukça eğlenceli ve komik buldum. Eğer eğlenceli ancak kısa süreli bir şeyler arıyorsanız bence diziye bir şans verin. Ve eğer siz de benim gibi Friends' ten sonra hiçbir diziyi beğenmeyip baştan Friends izliyorsanız bu diziye kesinlikle bakın !




Diziyle ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

İyi eğlenceler !

Yorumlar

Popüler Yayınlar