GGizay'ın Güncesi 1 Yaşında !




Herkese merhaba !


Bugün bu blogun 1.yılı ! Zaman ne çabuk geçmiş değil mi ?





Tam bir yıl önce aslında 2016 yılında açmış olduğum bloga ilk yazımı yüklemeye karar vermiştim. Ne kadar da doğru bir karar ! Ve o günden beri - bazen yoğunluktan dolayı yazıların arasını açsam da - vakit buldukça bloga bir şeyler yüklemeye çalışıyorum.


Bugüne kadarki destekleriniz için teşekkür ederim. Ben yine okuduğum, izlediğim şeyler hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Eğer siz de bu blogda benim eğlendiğimin onda biri kadar bile eğlenebiliyorsanız doğru yoldayız demektir !


Eğer bana sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa bana yorumlardan ulaşabileceğiniz gibi aşağıya bırakacağım sosyal medya adreslerinden de ulaşabilirsiniz. 

Daha nice yazılarda görüşmek dileğiyle..


  GGizay






Bana ulaşabileceğiniz adresler :

Goodreads profilime ulaşmak için buraya tıklayınız.
Twitter profilime ulaşmak için buraya tıklayınız.
Blogun Instagram profili için buraya tıklayınız.



Yorumlar

Popüler Yayınlar